Tuesday, January 15, 2019




Man arrested for stabbing his wife to death in Niger state ...
Olutimain Alvin.


Them don arrest one 39 years old man wey him name na Farida Banti, for Hungu village for Mariga Local Government Area of the state,  because of say, them say him kill him wife, wey her name be Maijari, with cutlass as them been dey fight. 
Banti been dey tell newsmen, say him wife no get manners, and say him been wan send am go back to her mama house make she learn how to behave. Him talk say them been get small quarrel, say him come use vex carry cutlass,  Banti talk say him regret watin him do, but say make all this new generation women learn how to respect their husband.
As him take talk am, him say:
“I been cut my wife as we been dey fight, but I no plan say make the cut deep as e take deep. But the cut na him make her die, because of say she been no wan dey obey me. Wallahina because of exreem vex wey I vex, na him make me kill my wife. I wan tell all women make them dey respect their husband so watin happen to my wife no go happen to them.
(laughs) this kind advice from Bantu weak me small o. because of say provocation or disrespect from your woman, no be reason to kill am, or even beat am.
Anyway, them go carry Banti go court when them don finish the investigation. And we pray say make justice prevail.

No comments:

Post a Comment

ROYALLAND ACADEMY SOCIAL WEEK!!!

New Gbege Wey Just Land